Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 16:24:24 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00049 aadressile Harju maakond, Anija vald, Voose küla, Paunküla 
metskond 203// Veehaarde alajaam// Kose vald, Kose alevik, 11121 Kose tee// 
12 Kose-Jägala tee// 12 Kose-Jägala tee T1// T2// T3// 14 Kose-Purila tee// 
Hariduse tn 1// Hariduse tänav// Jõe tn 1c// Kehra mnt 21a// Kodu parkla// 
Kodu tänav L1// L2// Kopli tänav// Kose alajaam// Nooruse alajaam// Nurme 
tänav L1// Pika alajaam// Pika tänava lõik 2// Pikk tn 12// 20// 22a// 23// 
30// 30a// 4// 43// 47// 5a// Pikk tänav L8// Päevakodu alajaam// Pärna 
tänav// Spordiväljaku tänav// Teenuste alajaam// Vahtra tänav// Palvere 
küla, 11123 Kose-Ravila-Nõmbra tee// Ravila alevik, Kaalu// Kaalumaja// 
Lasteaia alajaam// Puhasti põld// Ravila alajaam// Ravila tee 5a// 
Ravila-Palvere tee// Ravila-Vakina tee// Õunaaia alajaam// Õunapuu// Vardja 
küla, Hilda häärber// Vana-Alajaama// Võlle küla, Kose-Ravila kergtee L1// 
L2// 61 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotlusega haaratud maa-alal on riigiteed.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26876445>  (menetlus nr: 
409916), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister